Παρασκευή, 14 Σεπτεμβρίου 2012

Η βάπτιση της Βασιλικής μου!Μια βάπτιση λιλά πεταλούδα!

Δε ξέρω, αν σας το έχω πει, αλλά επειδή μου αρέσουν οι εκδηλώσεις και η διακόσμηση, πολλές φορές έχω αναλάβει να φέρω σε πέρας γάμους, βαπτίσεις και εκδηλώσεις αγαπημένων ανθρώπων.
Η Βασιλική, λοιπόν είναι η μικρούλα μου ανηψιά, παιδάκι του αδελφούλη μου και βέβαια ανέλαβα τα πάντα....ακόμα και τη επιλογή των βαπτιστικών και των άλλων αξεσουάρ, που χρειάζονται σε μια βάπτιση.
Νονός της μικρούλας μου, ήταν ο αδερφός της νύφης μου και με άφησαν ελεύθερη να τα οργανώσω όλα εγώ, όπως νόμιζα.
Μεγάλη τιμή, από τη νυφούλα μου και από τον αδερφό της να μ΄εμπιστευτούν τυφλά.Με τη νύφη μου, το μόνο που επιλέξαμε μαζί, ήταν τα χρώματα στα οποία κινηθήκαμε και το θέμα. Βέβαια τα παιδιά μένουν και αρκετά μακρυά και από μένα και από την Αθήνα, αλλά κι εγώ, όλες τις παραγγελίες μου, τις έκανα μέσω internet.
Το αποτέλεσμα μάλλον, τους δικαίωσε που μ΄εμπιστεύτηκαν, έτσι είπαν τουλάχιστον, όλοι οι παρευρισκόμενοι... και τώρα περιμένω και τις δικές σας κρίσεις.
 Μερικά από τα υλικά μου.Είπαμε το θέμα είναι η πεταλούδα!!
 Από εκεί που παράγγειλα τα βαπτιστικά, παράγγειλα και  τα 4 κουτιά (σκέτα λευκά)για τα βαπτιστικά και τα υπόλοιπα.Εδώ είναι το πιο μικρό κουτί, στολισμένο με λιλά οργαντίνα, πεταλούδα από το Jumbo, λευκές και λιλά κορδέλες και λιλά χαρτί που τυλίγουν τα εύθραυστα αντικείμενα σε ρολό, από διαδικτυακό κατάστημα με χαρτικά. Εδώ μέσα, μπήκαν τα παπουτσάκια της πεταλουδίτσας μας.
 Ναι βέβαια!!!.. και τα καλτσάκια της!!
 Σε αυτό το κουτί μπήκαν τα βαπτιστικά της.Φορεματάκι με το ασορτί μπολερό του και η γούνα της, για το χειμώνα.Παραγγελία η λιλά λεπτομέρειες στο φόρεμα και το μπολερό.Ναι..ναι...διαδικτυακή παραγγελία!!!!Ναι πέτυχα και τα νούμερα (με λίγη βοήθεια από τη μανούλα της!).
 Το καπάκι απότο κουτί των ρούχων, ακολουθεί την ίδια διακόσμηση, με το μικρό κουτί των παπουτσιών!!!
 Το κουτί όμως με τις πετσέτες, τα λαδόπανα, και τα μαρτυρικά, αποφάσισε ότι ήθελε μια μεγάλη πεταλούδα!!!Θεώρησε τον εαυτό του, το πιο σπουδαίο κουτί....μιας και περιείχε, τα πλέον απαραίτητα για το μυστήριο!!!!Ε...κι εγώ του έκανα το χατίρι....τεράστια η πεταλούδα!Εντάξει, η πεταλούδα μετά θα πάρει περίοπτη θέση, στο δωμάτιο της μικρής μου!
Aπό κάτω βλέπετε το βιβλίο ευχών.Εδώ εξωτερικά, πέρα από τη λιλά κορδέλα, δεν έκανα καμιά άλλη παρέμβαση!!Οι παρεμβάσεις έγιναν εσωτερικά...
 Μμμμ..να και η λαμπάδα!Την αδικεί τόσο πολύ η τρεμάμενη φωτογραφία!!Είναι μια ροζ - λιλά νεράιδα από πορσελάνη, με φτερά !!!!Οφείλω να πω ότι προβληματιζόμουν για τη λαμπάδα, όμως μια μέρα που κυκλοφορούσα στους δρόμους γειτονικής πόλης, την είδα την κουκλα, να μου κλείνει το μάτι από τη βιτρίνα!Κεραυνοβόλος έρωτας!Την πήρα, την έδεσα στη λαμπάδα,με σύρμα πλαστικοποιημένο και μετά κάλυψα τα δεσίματα  με μπόλικες κορδέλες και όλο το πίσω μέρος της λαμπάδας με  οργαντίνα.
Στη φωτογραφία όχι....δε στέκεται μόνη της!!!Την κρατά υπερήφανη, η αδελφουλα της βαπτιζόμενης, η πιο μεγάλη  ανηψούλα μου.
Για ευνόητους λόγους, δεν ανεβάζω φωτογραφίες των παιδιών...αν και θα σας έκλεβαν τη καρδιά, στη κυριολεξία!!!
 Να και η κολυμπήθρα στολισμένη με δίχτυ, οργαντίνα, μπόλικη γυψοφύλη(μεγάλη περιπέτεια - πολύ γέλιο!!!) και διχρωμα χρυσάνθεμα.
Βοηθός μου στο στολισμό, ο παππάς της εκκλησίας, μια ώρα πριν το μυστήριο περίπου.
 Μεγάλος, χορταστικός, ο φιόγκος έτσι?
 Πιο κάτω, άλλη τρεμάμενη φωτογραφία (φωτογράφος, ντροπή μου, η ίδια, αλλά αυτή η γλυκιά κούραση.....), το τραπέζι με το βιβλίο των ευχών.
Φαναράκι με λιλά οργαντίνα, ροζ- λιλα κερί, ανθοδέσμη, το μικρό κουτί και το βιβλίο (στολισμένο μέσα με φωτογραφίες της ναζιάρας πιτσιρίκας και στίκερς, ψιλοφαίνονται)
 Η Πρώτη ευχή, από τον ιερέα που πραγματοποίησε το μυστήριο...ο βοηθός, που λέγαμε?... πολύ καλός λειτουργός και απίστευτος " τύπος", κάπου εκεί γύρω στα 70, με μυαλό πιο νιάτο από τα νιάτα!
 Τρεμουλιαστο μεν, φαναράκι δε!
 Η ανθοδέσμη από το τραπέζι των ευχών, φαίνεται εδώ καλύτερα.Είναι φωτογραφημένη στο σπίτι.
 Λεπτομέρειες....φαίνεται και το χειροποίητο τραπεζομάντηλο, αυτουργός αυτού, η μανούλα μου!
 Τα απαραίτητα για το μυστήριο, εδώ το άλλο μικρό κουτί με το λάδι και το σαπούνι, αμφότερα τυλιγμένα σε λευκή οργαντίνα...άλλος βοηθός!!!γάζωσε το τελείωμα, η μαμά μου.Α! και το τραπεζομάντιλο, προίκα της νυφούλας μου, αυτουργός η δική της μαμά!
 Οι μπομπονιέρες για τους "μεγάλους" .Καφάσια φρούτων που έβαψα λευκά, χαρτί λιλά και οι bonbons...πουγκάκια λιλά, κορδέλες λευκές - λιλά ποντικοουρά, λευκό τούλι και κουφέτα με γεύσεις και κρεμαστά charms  για κινητά, σε διάφορα χρώματα.Όλα αγορασμένα από το διδικτυακό μαγαζί!
 Να και το δενδράκι με τις bonbons για τις νεραιδοπεταλουδένιες πιτσιρίκες!
Λοιπόν ας ξεκινήσουμε με το δενδράκι: γλάστρα της νύφης μου, τη γέμισα με χώμα, έκανα ένα γύρω στο δάσος και τις ελιές, που περικυκλώνουν το σπίτι τους και ανακάλυψα κλαδιά από αγριλιά, τα οποία έβαψα ασημένια και φύτευσα στη γλάστρα, στερέωσα με πολύ μεγάλα βότσαλα και έγινε έτοιμο να δεχθεί τις νεραιδο- πεταλούδες και όχι μόνο!!!
Τώρα οι bonbons : Για τις κοπελίτσες, από μια όμορφη νεραιδοπεταλούδα σε διάφορα χρώματα και πίσω της, δεμένη οργαντίνα με το τούλι και τα κουφέτα, πάλι κορδέλα ουρά ποντικού
Τους νεαρούς - λίγους μεν - θα τους αφήναμε παραπονεμένους?..ούτε λόγος να τους  δώσουμε κουκλίτσες!!!.... τους δώσαμε λοιπόν, όμορφους και πρωτότυπους σελιδοδείκτες, μόνο ένας μισοφαίνεται!!
Τα κρέμασα όλα στο δενδράκι μου, που τα άντεξε ειλικρινά χωρίς να "λυγίσει"!!!!
 Μετά το μυστήριο, είχαμε αποφασίσει για γλέντι στο σπίτι!!!!50+ άτομα!!!ναι το σπίτι είναι πολύ μεγάλο  & μας χώρεσε όλους, άλλωστε "όλοι οι καλοί χωράνε" (και ναι!!! 4 γυναίκες μαγειρεύαμε 2 μέρες, οι 2 μαμάδες, η νύφη μου κι εγώ)! ε ..να μην το είχαμε λιγάκι στολίσει κι αυτό?
Πρασινάδα από το δάσος και χρώμα στο νερό, λιλά ρεσώ κι έτοιμη η μια γωνιά...
 ...κεράκια και τούλι, στο τζάκι...
..... πετρούλες γυάλινες και ρεσώ σε αποχρώσεις, νεράκι ...κι έτοιμη ακόμα μια γωνιά...
 ....α! στη πορεία η πρασινάδα διανθίστηκε, από τα περισσευματα της κολυμπήθρας!!!
 ..φέραμε και την ανθοδέσμη, από το τραπέζι των ευχών....
 .....λιλά χαρτοπετσέτες ,λιλά - λευκό τούλι - μικρά τσίγκινα κουβαδάκια  από το Jumbo, aussi, με σχοίνα και λιλά λουλουδάκια.....
 .....μια άποψη, ένα τραπέζι.....
 ....άλλη άποψη, άλλο τραπέζι....
 ....άλλη άποψη, άλλο τραπέζι....είπαμε 50+ άτομα!!
 ....μμμ ..και η υπέροχη θέα, από το παράθυρο της κουζίνας του σπιτιού των αδελφών μου, όλα τα λεφτα?
..έχει και συνέχεια...δε σας έδειξα, το προσκλητήριο και τα μαρτυρικά και κάτι άλλο που δε θυμάμαι τι....αλλά τέλος πάντων, σε επόμενη ανάρτηση.Σας κούρασα....
Πάντως κουρασμένη κι εγώ , αλλά ικανοποιημένη, γιατί άρεσαν όλα  στ΄αδέλφια μου, στο νονό  και στους καλεσμένους  τους, συμμετείχα και στο γλέντι, μέχρι το πρωί.
Περιμένω τις κρίσεις σας!!!

42 σχόλια:

  1. Να σου ζήσει η ανιψούλα σου και να είναι γλυκειά και όμορφη σαν τις πεταλούδες σου. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ - πολύ!Είναι όμορφη σαν πεταλουδίτσα. Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  2. Να σας ζήσει η μικρούλα!!!...Καλοφώτιστη!!!....
    και να την καμαρώνετε!...μου άρεσαν πολύ-πολύ όλα...μα πιο πολύ ξέρεις τι μου άρεσε;....
    Το ότι έγινε το τραπέζι στο σπίτι....όπως τον παλιό καλό καιρό....
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας φάνηκε πολύ ξένο να κάνουμε το τραπέζι σε κέντρο.άλλη οικειότητα έχει στο σπίτι.Ακριβώς έτσι σαν το παλιό καλό καιρό!άξιζε, με το παραπάνω, όλη τη κούραση μας!Σε φιλώ και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  3. Και σε μας αρεσαν Γιωργία μου ,νάσαι γερή και να οργανώνεις πάντα τέτοιες όμορφες εκδηλώσεις να σας ζησει η μικρή με το όνομα της ,φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σας άρεσαν!Να είσαι πάντα καλά κ ευχαριστώ!Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, κορίτσι μου κι ότι επιθυμείς!!!

      Διαγραφή
  5. ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΙΤΣΑ ΣΑΣ!!!!!ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗ !!!!ΟΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ!!!!ΤΕΛΕΙΑ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!ΚΑΛΟ Σ/Κ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τον ενθουσιασμό που δείχνεις και για τις ευχές για το μικρούλι μας!!!!Επίσης καλή Κυριακή, τώρα πια..

      Διαγραφή
  6. Όλα πανέμορφα φτιαγμένα με πολύ μεράκι!Να σας ζήσει με ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μεράκι, απαραίτητο συστατικό σε οποιαδήποτε συνταγή, γλυκιά μου... κι εσύ το ξέρεις καλά!

      Διαγραφή
  7. Δεν έχω λόγια!!!!!!!!!!
    Να σας ζήσει η μικρή !
    Λάτρεψα το στολισμό της κολυμπήθρας και του τραπεζιού! Είσαι καταπληκτική!
    Χίλια μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Iris , με σκλαβώνεις!Να είσαι πάντα καλά, γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  8. A baptism is a very sacred ocassion in my religion. My kids were very tiny when they were baptized. All the decorations look lovely, and you are very creative. I love the floating candles.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ..και για τη δική μας θρησκεία, η βάπτιση είναι πολύ σημαντική!!!!Χαίρομαι που σου άρεσαν οι δημιουργίες μου.Πολλά - πολλά φιλιά! Γεωργία από Αρμονία.

      Διαγραφή
  9. Να σας ζήσει η μικρή Βασιλική!
    Αρμονία μου, έμεινα speechless!
    Τόσο όμορφα, εμπνευσμένα και προσεγμένα.
    Φαντάζομαι πόση εντύπωση θα έκαναν στους προσκεκλημένους σας!

    Εύγε γλυκιά μου καλλιτέχνισσα.
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να σου πω Ζαμπία μου, για τα τόσο καλά λόγια που σκόρπισες για μένα?Σ΄ευχαριστώ και πάντα να καλοδημιουργείς!!!Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Να σας ζησει η μικρη κουκλιτσα σας!!
    Τα εφτιαξες ολα τοσο ομορφα!!!
    Μπραβο και παλι μπραβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ.Ειλικρινά δε περίμενα τόση ανταπόκριση σε αυτή την ανάρτηση!Πίστεψα πως σας κούρασα....Ζεστά φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Ειναι όλα πανέμορφα!!!!Μπράβο σου Γεωργία!!Νά σας ζήση τό μωράκι!!Καλό Σ/Κ!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είναι γερή και καλότυχη,ζητώ από το Θεό.Χαίρομαι που σου άρεσαν!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Να σας ζήσει η Βασιλική!!!
    Είναι όλα υπέροχα!!! Δεν ξέρω τι να πρωτοσχολιάσω και τι να πρωτοθαυμάσω!!
    Δικαίως μείνανε ευχαριστημένοι όλοι!!
    Ήταν όλα τέλεια, όλα πανέμορφα!!
    Μπράβο και πάλι μπράβο!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!Ευχαριστώ!Ευχαριστώ!Με συγκινείς με τον ενθουσιασμό σου!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  13. Οργάνωσες μια παραμυθένια βάφτιση!Όλα είναι υπέροχα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσα ευχαριστώ, ακόμα θα πω?Με σκλαβώσατε!Χαίρομαι που σου άρεσαν όλα.Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Θα μας μείνει, πολύ έντονα στη μνήμη, αυτό το μυστήριο!Σ΄ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  15. Γεωργία , συγχαρητήρια , να σας ζήσει η Βασιλική και σκέφτομαι με τέτοια ταλαντούχα θεία θα κάνει ένα γάμο όταν μεγαλώσει παραμυθένιο !
    Καλή σου μέρα
    Ολυμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας θέλει ο Θεός να ζω, κοπέλα μου, να δω τέτοια χαρά.. και θα της κάνω γάμο "χίλιες και μια νύχτες"!!!Καλή σου νύχτα και μια όμορφη Κυριακή!

      Διαγραφή
  16. να σας ζήσει γερή και δυνατή να την χαίρεστε....τα έκανες ολα άψογα τα συγχαρητήρια μου...να έχεις ένα όμορφο σ/κ..και ακόμα να πεις στην μητέρα της μια μαντινάδα..
    (Με υγεία πάντα και χαρά να τηνε μεγαλώσει,
    νύφη, μητέρα και γιαγιά να τηνε καμαρώσει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ!Με ιδιαίτερη βαρύτητα οι ευχές σου! ..λατρεύω τις μαντινάδες κι αύριο κι όλας, θα τη μεταφέρω στη μανούλα της.Να είσαι καλά, πολύ - πολύ καλά!

      Διαγραφή
  17. Ευχούλες στο μικρό μπεμπέ που βαπτίστηκε !!
    Να ναι η ζωή της στρωμένη ροδοπέταλα !!
    Όσο για τον στολισμό και τα βαπτιστικά όλα είναι πανέμορφα , ιδανικά για την πριγκηπέσσα σας !!
    Κουράστηκες αλλά άξιζε τον κόπο σου !!
    Να σαι καλά , πάντα ακούραστη να δημιουργείς και να χαίρεσαι,
    σαμιώτικα χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχ γλυκιά Σαμιώτισσα, στόλισες με ροδοπέταλα τις ευχές σου!Ναι, άξιζε τον κόπο, γλυκιά η κούραση στις χαρές. Αυτό θα σου ευχηθώ κι εγώ, πάντα χαρές σε σένα και στους αγαπημένους σου!Γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πωπω ποσο υπεροχα!
    μπραβο σου!
    να σας ζησει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ,καλή μου!Πάντα όμορφες δημιουργίες και να χαίρεσαι γερή και τυχερή, τη talibanoula σου!

      Διαγραφή
  20. Όλα είναι πανέμορφα!!!!! Ιδιαίτερα μου άρεσε ο στολισμός της κολυμπήθρας. Να σας ζήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι ευχαριστώ πολύ! Σου αρέσει περισσότερο, γιατί βοήθησε και ο παππάς του χωριού!
      "Ελα δω" μου λέει"τι παιδευέσαι μόνη σου?" " εσύ θα μου λες, κι εγώ θα βοηθάω" και ομολογώ, ότι η βοήθεια του ήταν πολύτιμη!Φιλιά!

      Διαγραφή
  21. Πολύ όμορφα όλα ειδικά η κολυμπήθρα!
    Βάφτισα πρόσφατα το γιο μου και δεν άφησαν τη νονά να βάλει στολισμό στην κολυμπήθρα.
    Είμαι νέο μέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες, πρώτα, λοιπόν!
      Χαίρομαι που σου άρεσε η κολυμπήθρα.
      Η βάπτιση έγινε σε χωριό της Ζακύνθου και ο παππάς είναι άξιος εκπρόσωπος της εκκλησίας μας και όχι μόνο, γιατί βοήθησε και ο ίδιος να τη στολίσω.
      Αυτά κάνουν τώρα τελευταία, με οδηγιές πάντα από την οικεία Μητρόπολη τους, ειδικά στις μεγάλες πόλεις και διώχνουν το κόσμο.Όχι, πες μου τώρα, τι πειράζει την πίστη μας και τη θρησκεία μας, ο στολισμός της κολυμπήθρας (και μη μου πεις, ότι ο Χριστός μας, βαπτίστηκε μέσα στην απόλυτη λιτότητα)? ...κι αφού καμμιά σχέση δεν έχουν, όλοι αυτοί, με τα "τριάκοντα αργύρια και τους τελώνες και φαρισαίους", γιατί ζητούν να τους πληρώνουν οι κουμπάροι... και κατά περιπτώσεις και οι γονείς ή το ζευγάρι? γιατί τώρα τελευταία, έχω ακούσει και αυτό το τερατώδες, και βέβαια αμφότεροι ανακαλύπτουν "μετά την απομάκρυνση από το ταμείο", ότι έχουν πληρώσει και οι δύο πλευρές!!!!!(Μήπως ο Χριστός πλήρωσε τον Άγιο Ιωάννη? Θου φύλακει το στόμα μου, Κύριε!!!)
      Ας είναι καλά κάποιοι ελάχιστοι, που σε κάνουν ακόμα να νιώθεις τι σημαίνει Χριστιανισμός, Αγάπη, Προσφορά.Καλή σου μέρα!Θα περάσω κι εγώ από το χώρο σου.Φιλιά!

      Διαγραφή
  22. πΟλυ ωραιο στολισμος! Να σας ζησει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Όλα υπέροχα, παραμυθένια!

    Να σας ζήσει, γερή και καλότυχη στη ζωούλα της!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή